luni, 4 iulie 2016

Romania este condusa de procurori si judecatori

Acoperitii care conduc tara asta vor sa ma distruga.M-am luat de niste judecatori de la ICCJ si Curtea de Apel Bucuresti.Mi s-au facut plangeri la Parchetul General.Este vorba despre judecatoarele Cristina Rotaru Radu,Codruta Stramb si Anca Alexandrescu.
Acoperitii mi-au suspendat blogul,incalcand si Constitutia.Aaaa,pai cum sa apara mizerii despre aceste"brave" judecatoare?
Sunt acuzat de ultraj judiciar,instigare publica.
Dar cum arata un ultraj judciar? Magistratii sa fie atenti din casa,ca pot sa fie loviti.Nici macar nu am spus ca ii lovesc eu.Sau sa curga sange de magistrat.....pentru ce cacat a fost sesizat Parchetul General,care a facut eforturi uriase  sa ma gaseasca.M-au gasit dupa mai bine de 2 ani.Nu le-a fost usor sa ma gaseasca.
Sentinta data de Codruta Stramb si Anca Alexandrescu a fost criminala.De ce l-au condamnat pe Gica Popescu cu executare?Tatal lui a murit,dupa ce fiul sau a ajuns dupa gratii.Nu au remuscare,nimic.Dar mi-au facut plangere.Niste criminale,asta sunt.
"Infractiunile" ar fi fost comise in perioada 2013-septembrie 2014.Asta inseamna ca voi fi judecat si pe codul nou.
Totul a fost facut ca sa ma beleasca.Nu am acces la dosar.Niste lasi....procedeaza ca pe vremea comunismului.
O sa spun mai multe despre comunistii astia acoperiti din justitie si din Parchetul General.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu