marți, 26 iulie 2016

Procurorul Hondor Mihai mi-a fabricat un dosar penal

Mi s-a facut un dosar penal din cauza ca procurorul Hondor Mihai este prieten cu sotul partii vatamate.E vorba de Horatiu Razvan Radu,Nu mai spun ca sotia procurorului Hondor Mihai este colega la Parchet cu Horatiu Razvan Radu.
Sa mai spun ca un politist al politiei judiciare a lucrat in trecut cu Horatiu Razvan Radu?
In plus cele trei persoane, care mi-au facut plangerile, cica au fost informate de un coleg....care o fi colegul ala?Sa fie vorba despre Parchetul General?
Prietenii din Parchetul General le-au informat pe cele trei judecatoare si acestea au facut plangerile.Este o facatura,o mizerie.Credeam ca Parchetul General e serios,dar m-am inselat.Parchetul General este o fabrica....acolo se fabrica dosare...si toti isi lauda meritele...pentru promovari,avansari in grad.
Poza este a procurorului Hondor Mihai,am luat-o si eu de la dansul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu